LACOSTE X SNOOPY
Twee iconen hebben de handen opnieuw ineengeslagen en komen met een gloednieuwe collectie! De personages uit het wereldberoemde stripverhaal Snoopy van tekenaar Charles M. Schulz staan afgebeeld als prints van de stukken uit de herfst-en wintercollectie 2021-2222. Vanaf 27 oktober 2021 is deze speelse collectie voor het hele gezin verkrijgbaar.
Vanaf 1950 hebben de personages uit Snoopy verschillende generaties geïnspireerd en toveren ze wereldwijd een glimlach op het gezicht van zowel kinderen als volwassenen en laten ze ons schaterlachen en dromen. Dit seizoen werken Lacoste en Snoopy al voor de derde keer samen en brengen ze een complete collectie uit voor mannen, vrouwen en kinderen die bestaat uit kleding, accessoires, schoenen en lederwaren voorzien met prints met onze vrienden uit Snoopy.
POPICONEN
Van de zachtaardige Charlie Brown tot aan z’n geliefde trouwe viervoeter Snoopy, van het knalgele vogeltje Woodstock tot aan de bazige kleine Lucy, we zien de populaire personages tijdens een potje tennis of een goed gesprek in deze nieuwe Lacoste-collectie. Deze collectie benadrukt spontaniteit, humor, creativiteit en passie; waarden die we terugvinden bij zowel Snoopy als het merk met het beroemde logo van de krokodil. De ultieme ontmoeting tussen deze twee merken heeft geleid tot een vrolijke, speelse collectie met een vleugje nostalgie en is een ode aan echte popiconen.
VOOR HET HELE GEZIN
Deze uitgebreide collectie bevat items voor zowel volwassen als kinderen en combineert legendarische Lacoste-stukken met nieuwe essentials voor de herfst/winter van 2021-2022. Van sportwear tot citywear, vormgegeven in speelse, effen kleuren of met tekstwolkjes speciaal voor de Lacoste L!ve collectie.
Lacoste x Snoopy Collectie
De speciale collectie is verkrijgbaar in de winkel en online op lacoste.com
Over Snoopy:
De personages van Snoopy en het bijbehorende intellectuele eigendom berusten bij Peanuts Worldwide, waarin 41% eigendom is van WildBrain Ltd., 39% eigendom van Sony Music Entertainment (Japan) en 20% eigendom van de familie van de tekenaar Charles M. Schulz, die de wereld voor het eerst liet kennismaken met Snoopy in 1950, toen de strip in zeven kranten werd gepubliceerd. Sindsdien hebben Charlie Brown, Snoopy en de rest van de Snoopy-bende een onuitwisbaar stempel gedrukt op de populaire cultuur. Fans van alle leeftijden kunnen genieten van hun favoriete Peanuts personages in tekenfilmseries en specials op Apple TV+, maar ook van duizenden consumentenproducten, pretparkattracties, culturele evenementen, sociale media en stripalbums in alle formaten, zowel in gedrukte als digitale vorm. In 2018 werkte Peanuts samen met NASA aan een meerjarige Space Act-overeenkomst die als doel had bij een nieuwe generatie scholieren interesse te kweken voor ruimtevaart, wetenschap, technologie, techniek en wiskunde.
Uit de editie van
januari 2022
Winter